آکواریوم دبی تبلیغات صد و یک
آنلاین سیستم

آمار سایت

  • افراد آنلاین : 1
  • بازديد امروز : 151
  • بازديد ديروز : 273
  • آي پي امروز : 18
  • آي پي ديروز : 31
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • بازديد هفته : 151
  • بازدید ماه : 2,362
  • بازدید سال : 11,353
  • كل بازديدها : 45,390
  • ای پی شما : 18.116.23.56
  • مرورگر شما : Safari 5.1
  • سیستم عامل :
  • كل کاربران : 0
  • كل مطالب : 154
  • كل نظرات : 0
  • امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اطلاعات کاربری

عضو شويد
فراموشی رمز عبور؟



عضویت سریع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

آخرین عناوین

تور گشت شهری صبح در دبی شامل چه مواردی است ؟ خرید تورهایی مثل تور اقساطی دبی کمک میکند بتوانید هزینههایتان را در سفر مدیریت کنید و با دست بازتری از این مراکز خرید، لذت ببرید. در آکواریوم دبیقایق هایی با کف شیشه ای وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا ماهی های جذاب آکواریوم دبی را از زاویه جدید مشاهده کنید. یکی از جذاب ترین بخش هایی که مشاهده می کنید، تونل شیشه ای است. این مجموعه امروزه یکی از مهم ترین مکان های دیدنی دبی به شمار می آید. از مهم ترین جاذبه های این شهر می توان به آکواریوم دبی اشاره نمود. در میان بازدید از دیدنی های این شهر می توانید، از جاذبه های زیبای این آکواریوم نیز بازدید کنید. در این آکواریوم می توانید گونه های عظیم الجثه ای از را مشاهده نمایید. این تونل عظیم گونه های مهم و زیبایی از جانوران و آبزیان را در خود جای داده است. شما در بازدید از این شهر توریستی و دیدنی می توانید، با جاذبه های زیبایی از این آکواریوم آشنا شوید. شما با خريد اين کارت ها از باجه هاي فروش بليت آکواريوم، مي توانيد فرصت بازديد از اين آکواريوم محبوب را در اختيار دوستان و خانوادهتان قرار بدهيد. 1- تخفيفي براي سحرخيزان اگر قصد داريد تا از آکواريوم دبي در نخستين ساعت هاي روز بازديد کنيد، همزمان با خريد يک بليت آکواريوم، يک بليت رايگان سينماهاي ريل (Reel Cinemas) به شما تعلق مي گيرد.

پارک آبی وایلد وادی - رزرو آنلاین پارک آبی دبی - رزرو آنلاین پارک آبی ... دیدن یک فیلم همراه با خانواده یا دوستان یک گزینه عالی برای تفریح در دبی است که شما می توانید از ساعت هشت و سی دقیقه شب به تماشای آن در فضای باز مرکز خرید وافی دبی بپردازید. شما در این بخش می توانید گونه های مختلفی از ماهیان رنگارنگ را مشاهده کنید. طراحان این بخش سعی کرده اند تا فضایی شبیه صحرای امارات طراحی کنند و در موجوداتی مثل وزغ عربی، خفاش میوه خوار، رتیل های بزرگ، عقرب، خارپشت، مارمولک خاردم، جیکوی چشم وزغی (نوعی مارمولک)، آفتابپرست محجه (Veiled chameleon)، جربیل پا سفید و … این ساحل سفید و زیبا در امتداد دریا تا چشم کار میکند ادامه دارد، فرصتی برای آرام گرفتن و جدا شدن از شلوغی و استرس زندگی شهری است. برای بازدید از این آکواریوم باید بلیط تهیه کنید. در این مطلب می خواهیم درباره آکواریوم دبی صحبت کنیم، این جاذبه ی دیدنی در مرکز خرید دبی مال قرار دارد و حدود ۱۰ میلیون لیتر آب برای پر کردن آن استفاده شده است. از دلایلی که دبی را به یکی از شهرهای ارزشمند توریستی در جهان تبدیل میکند، جشنوارههای سالانه پرهیاهو و رنگارنگ این شهر است که دومین الویت هجوم گردشگران برای سفر به این کشور محسوب میشود. همچنین پارک های آبی دبی یکی دیگر از مجموعه های ارزشمند و دیدنی محسوب می شوند، که شما امکان بازدید از آن ها را خواهید داشت. زمانی که وارد Dubai Murshid Bazaar شوید بیشتر کالاهایی که در سوق مخصوصاً کفش، کیف و پوشاک خواهید دید، تعجب شما را برخواهد انگیخت.

میزان هیجانتان هنگام بازدید از آکواریوم دبی قرار است که بیشتر شود، برای اینکار شما باید لباس غواصی بپوشید و درون یک قفس بروید و به اعمال ۱۰ میلیون لیتری آکواریوم دبی بروید. دهکده بینالمللی، ماکتهای مینیاتوری از خانههای سنتی در جهان را در اختیار شما قرار میدهد. دهکده جهانی یکی از جاذبههای گردشگری دبی است که بسیار پرطرفدار بوده و از اکتبر تا آوریل، این پارک تفریحی سرگرمیهای خانوادگی را با پیام خاصی که بازدیدکنندگان را به سفر سراسر جهان میبرد، ارائه میکند. میتوانید چتربازی را در فضای باز امتحان کنید و با پرش از ارتفاع 4000 متری، افق زیبای دبی را تماشا کنید. سیتی واک، یکی از طولانی ترین خیابان خرید در دبی محسوب می شود و به صورت فضای باز نیز می باشد. این آبشار به بلندی ساختمان، منظرهای پرنور و زیبا در مرکز خرید ایجاد کرده است. دبی لندن برای کودکان یک قلمرو فانتزی ایجاد میکند و به کودکان اجازه میدهد تا به کاوش، بازی و خلق خاطرات ماندگار بپردازند. برای طراحی این سالن ترکیبی از دو رنگ سفید و طلایی به کار برده شده است که در کنار هم نقشونگارهایی زیبا و دیدنی را به وجود آوردهاند. در کنار اين ها مي توانيد در «تجربه اقيانوس» نيز يک گردش منحصر به فرد دريايي را در واقعيت مجازي آکواريوم دبي تجربه کنيد. امکانات آکواريوم دبي در آکواريوم دبي مي توانيد از امکانات زير بهره بگيريد: دوربين هاي گوپروي ضد آب: فرقي نمي کند در کدام يک از بسته هاي شنا و غواصي و آکواريوم شرکت مي کنيد، براي ثبت خاطرات منحصر به فرد خود، اين دوربين هاي گوپرو بسيار کارآمد خواهند بود. شما می توانید در این آکواریوم کنار کوسه ها و ۳۳ هزار نوع ماهی دیگر شنا کنید و تجربه ای منحصر به فرد را بدست بیاورید، تونل شیشه ای آکواریوم دبی یکی از بخش های جذاب آن است؛ در مجموع حدود ۴۰ گونه مختلف از ماهی ها و دیگر جانداران دریایی نظیر روکودیل پوزه کوتاه آفریقایی، خروس دریایی، اسب دریایی، مارماهی راه راه، آراپایما، ماهی کمانگیر، پوزه پارویی، سیکلید ها و …

شما هم می توانید کنار شیشه مخزن بایستید و نحوه تغذیه این ماهی ها را تماشا کنید و یا گاه دستکش به دست کنید و در غذا دادن به موجودات شریک شوید. در مورد معرفی دهکده جهانی دبی میتوانیم بگویم مانند موزه لوور پاریس است که آثار باستانی و برخی دیدنی هایی از هر کشور را کنار هم جمع کرده و در یک بازدید، شما با فرهنگ همه مردم دنیا آشنا میشوید. برج العرب دبی با ارتفاع 321 متر بلندترین هتل جهان می باشد که فضایی بسیار لوکس را به مهمانان خود ارائه می دهد. همچنین برج العرب هم در نزدیکی این ساحل واقع شده است. حتی یک حلقه طلا هم که در این ناحیه یافت شده در این موزه در معرض نمایش قرار دارد. یک اوتلت خوب باید چه ویژگیهایی داشته باشد؟ خوب علاوه بر این که شما می توانید ۳۳ هزار جاندار و ماهی را از ۴۰ گونه مختلف در آکواریوم دبی مشاهده کنید، امکان بازدید مجازی از باغ وحش هم برایتان فراهم آورده شده است. هنگامی که در خیابان های این شهر حرکت می کنید ، یک راهنما اطلاعات مفید زیادی را در مورد نقاط دیدنی و مکانهای تاریخی در طول مسیر به شما ارائه می دهد. از سواحل خیرهکننده و پارکهای فریبنده گرفته تا بازارهای پرجنبوجوش و مکانهای شاخص فرهنگی، ارزان ترین اماکن تفریحی دبی کم نیستند. 1000 اثر مختلف از چهره های شاخص هنری همچون جورجیور آرمانی در آسمان خراش دیده می شود. برای مثال، اگر به شخصیت های دنیای مارول علاقه دارید، این بخش، مکانی فوق العاده برای شما خواهد بود. همچنين شما امکان سواري در قايق شيشه اي آکواريوم را داريد و به اين ترتيب مي توانيد ماهي ها را از زير تماشا کنيد.

2- تخفيفي براي شب زنده داران اگر از آن آدم هاي شب زنده داريد که شب ها تا ديروقت بيدار هستيد و تازه ساعت 12 ظهر، روز شما آغاز مي شود، اين تخفيف را از دست ندهيد. 4- يک تير و چند نشان اگر قصد داريد تا همزمان از چند جاذبه معروف دبي ديدن کنيد، نبايد اين تخفيف جذاب را از قلم بيندازيد. 4- اگر اقامتگاه شما در مرکز دبي است، خوب است بدانيد تنها با چند دقيقه پياده روي مي توانيد خودتان را به آکواريوم دبي برسانيد. با رزرو هتل برج العرب دبی، هیچ نگرانی از بابت غذا نخواهید داشت؛ حتی اگر تمام روز در هتل بمانید، همچنان میتوانید تفریح کنید و لحظات لذتبخشی را برای خود رقم بزنید. هتل بزرگ برج العرب را میتوانید انتهای خیابان جمیرای دبی پیدا کنید. در این نگین خوش آب و رنگ خاورمیانه مردمی از فرهنگ های مختلف می بینید و به بازدید از جاذبه هایی می روید که نمونه آن ها در جهان پیدا نمی شود. در پارک آبی شهر دبی برای بچه ها نیز منطقه ویژه ای تدارک دیده شده که در آن انواع بازی های آبی، بزرگترین استخر موج در خاورمیانه و رودخانه ای به طول 360 متر قرار دارد.

قفس امنی که در این فضا تعبیه شده است، ویژه افرادی است، که می خواهند تجربه غواصی داشته باشد، اما دچار ترس می شوند. میانگین هزینه که دکور، عکاسی و اجاره محل برگزاری مراسم را شامل میشود حدود ۳۰۰۰ پوند است اما بسته به مکان یا سفر اضافی قیمتها به راحتی افزایش مییابند و حتی شش رقمی خواهند شد»! خط دیگر این مترو که به نام خط سبز شناخته میشود، منطقه الراشدیه (Al Rashidiya) را به مرکز شهر مرتبط میسازد که به راحتی میتوانید با استفاده از این خط خود را به مراکز خرید برجمان (BurJuman) برسانید. اگر شما غواصی یاد ندارید، به کمک مربیان می توانید به راحتی در این فضا شنا کنید. همچنين در صورتي که گوپروي شما در حين غواصي کار نکرد، هيچ خسارتي به شما تعلق نمي گيرد؛ اما پول پرداختي براي گوپرو به شما بازگردانده مي شود. رابا جزئیات ببینید. این مکان تفریحی در سالهای اول بازگشایی، همچون یک جشنواره فعال بود؛ اما به دلیل استقبال بالا به مکانی دائمی تبدیل گشت. میتوانید یک روز کامل را با گرفتن حمام آفتاب، در منظرهای دلچسب از ساحل و آبتنی در آبهای زلال و کریستالی خلیج فارس به خود هدیه دهید. این بار دیدن کوسه ها برایتان می تواند هیجان ماورایی داشته باشد، چرا این دفعه خبری قفس نمی باشد و به صورت واقعی با کوسه های ملاقات شکارچی های قدرتمند دریا ملاقات خواهید داشت. این جاذبه برای تمام سنین مناسب و هیجان انگیز است. در این پارک هر شخصی با هر سن و سالی، میتواند لحظات هیجان انگیز و مفرحی را سپری کند. در این بازدید به دنیای حیواناتی که در حال انقراض هستند می روید و سفری بسیار هیجان انگیز را تجربه خواهید کرد. کروکودیلی با ۴۰ سال عمر و ۷۵۰ کیلوگرم وزن یکی دیگر هیجان انگیزترین گزینه هایی است که می توانید از آن بازدید کنید.

پارک آبی لاگونا هم برای کسانی که در جستجوی هیجان هستند و هم برای کسانی که به دنبال آرامش هستند یک محل بسیار مناسب است. پارک آتلانتیس برای کودکان نیز بخشهای مجزایی دارد که محبوبترین آنها زمین واتر اسپلش است. شما نیز با قدم زدن در این تونل می توانید به ۱۱ متری عمق زمین راه پیدا کنید. از امکانات مختلف ساحل دبی می توان به حمام، رختکن، پنل های خورشیدی برای شارژ گوشی های هوشمند، زمین های بازی مختلف از جمله زمین بازی والیبال و … حداقل سن افراد برای شرکت باید ۱۰ سال باشد و شرکت کنندگان باید از سلامت کامل برخوردار باشند. این پارک بخشی از پروژه شهر عرب و دبی لند بوده که در سال 2008 میلادی به دلیل بحران مالی متوقف شد. در این قسمت، بخشی بهعنوان هتل تسخیر شده وجود دارد. در بخشی از فستیوال سیتی دبی، نمایش جالبی از فوارههای رقصنده، ستونهای آتشین و موسیقی اجرا میشود که توانسته دو رکورد جهانی گینس را از آن خود کند. حرکت آهسته چرخ و فلک چشم دبی فرصت لذت بردن از تماشای شهر رویایی و بی نظیر دبی را برای شما فراهم می کند. همچنین فضای اطراف اسکله ابرا به قدری تماشایی است که نباید فرصت عکاسی کردن را از دست بدهید. در این غواص به دور از هر گونه آسیبی می توانید فضای زیری اقیانوس را از نزدیک مشاهده کنید. طور و عرض این مخزن بسیار زیاد است، و در آن گونه های مختلفی از آبزیان یاقت می شوند. مسير و دسترسي آکواريوم دبي همان طور که اشاره شد، آکواريوم دبي درون مرکز خريد معروف دبي مال قرار دارد. تاکسي آنلاين: از جمله تاکسي هاي آنلايني که در دبي فعاليت دارند مي توان به اوبر (Uber) و کريم (Careem) اشاره کرد. شما در این بازی از هواپیما سقوط آزادی امن و دلچسب را تجربه خواهید کرد.

تاکسی، مترو و اتوبوسهای ویژه دهکده جهانی همگی شما را به این مکان خواهند رسانید. یک ساحل شنی که در کنار دریا امتداد دارد و مقصد خیره کننده ای برای گردشگران تور ویژه دبی می باشد. اینجاست که پیشنهاد میکنیم برنامه دبی گردی را به گونهای تنظیم کنید تا در کنار بازدید از آکواریوم بزرگ دبی، به جاهای دیدنی نزدیک این آکواریوم نیز سری بزنید. این بخش از آکواریوم دبی مال نه تنها موجودات آبزی را در خود جای می دهد، بلکه حیواناتی مانند پنگوئن ها و سمورهای کوچک پنجه دار آسیایی بازیگوش را نیز در خود جای داده است. اين تخفيف تنها از ساعت 22:00 تا بسته شدن مرکز خريد اعتبار دارد. اين هتل ها عبارت اند از: هتل سوفيتل (Sofitel)، هتل ريکسوس (Rixos)، هتل د وستين (The Westin)، هتل له مريديان مينا سياحي (Le Meridian Mina Seyahi)، هتل هابتور گرند (Habtoor Grand)، هتل له رويال مريديان (Le Royal Meridian)، هتل د ريتز کارلتون (The Ritz Carlton)، هتل موونپيک (Movenpick)، هتل ريکسوس پريمير (Rixos Premier) و هتل هيلتون (Hilton) ساعت بازديد: هر روز 10:00 تا 02:00 بامداد روز بعد توجه داشته باشيد که باجه فروش بليت در ساعت 01:00 بسته مي شود. اين تخفيف تنها در ساعات 10:00 تا 13:00 اعتبار دارد. البته توجه داشته باشيد که فيلم هاي ضبط شده تنها براي استفاده شخصي مجازند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اجاره خودرو در دبی بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.